Heb je een vraag?

Heb je een vraag over je tickets, abonnementen of je bezoek aan Plopsaqua Hannut-Landen? Geen stress! Je vindt het antwoord op de meeste vragen in de lijst met veel gestelde vragen.

Staat je vraag hier tussen?

Moet ik mijn bezoek reserveren?
Iedere bezoeker moet zijn/haar bezoek aan het park reserveren. Dat kan hier. In enkele gevallen moet je je bezoek niet reserveren en kan je je ticket aan de kassa aankopen. Het kassaticket dat je daarbij ontvangt, is je reservatiebewijs voor diezelfde dag.

Je moet je bezoek niet reserveren in de volgende gevallen:

  • Bezoekers kleiner dan 85 cm
  • Personen met een beperking en hun begeleiders
  • Inwisselen van een voucher voor een Plopsa-jaarabonnement

Het lukt mij niet om een reservatie te maken
Je kan je ticket hier inwisselen voor een ticket met een reservatie. Selecteer het correcte tickettype dat overeenkomt met de tickets die je al hebt, kies de datum van je bezoek en vul de barcodenummers van je tickets in.

  • Worden de barcodenummers niet aanvaard?
    Controleer dan of je het correcte tickettype geselecteerd hebt en het barcodenummer correct overgenomen hebt.

Kan ik mijn reservatie (gedeeltelijk) annuleren of verplaatsen?
Je kan je gemaakte reservatie verplaatsen naar een andere datum, ook wanneer de dag waarvoor je reserveerde reeds voorbij en je geen gebruik hebt gemaakt van de gereserveerde tickets. Klik daarvoor hier en vervolgens op 'Ik wil mijn reservatie verplaatsen'. Het verplaatsen van je reservatie is mogelijk voor €3,50 per ticket. Je moet telkens de volledige reservatie verplaatsen; een gedeeltelijke verplaatsing is niet mogelijk.

Ik heb een geldig ticket dat vervallen is tussen 13 maart 2020 en 8 juni 2021.
Alle tickets met een beperkte geldigheid die vervielen tussen 13 maart 2020 en 8 juni 2021 kunnen ingeruild worden voor een bezoek aan Plopsaqua Hannut-Landen tot en met 31 december 2021. Je zal je bezoek wel op voorhand online moeten reserveren. Dat doe je hier.

Wat met mijn jaarabonnement voor Plopsaqua Hannut-Landen?
Plopsa-SwimCards, Bumba-SwimCards en jaarabonnementen die aangemaakt werden in Plopsaqua Hannut-Landen en geldig waren tijdens de sluitingsperiode van Plopsaqua Hannut-Landen werden automatisch verlengd met het aantal sluitingsdagen die binnen de geldigheidsperiode van je jaarabonnement vielen. Deze dagen gaan in op 9 juni 2021. Je kan de nieuwe vervaldatum van je jaarabonnement terugvinden in je profiel.

Heb je een jaarabonnement via domiciliëring? Dan werd je jaarabonnement van 23 oktober 2020 tot en met 7 mei 2021 opgeschort en hoefde je in die periode niet te betalen. Je jaarabonnement is sinds 8 mei 2021 opnieuw geldig en zal opnieuw maandelijks een betaalverzoek ontvangen.

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Kan je geen antwoord vinden op je vraag in de lijst met veel gestelde vragen? Dan beantwoorden we je vraag graag via onderstaand contactformulier.

We ontvangen op dit moment heel wat e-mails en oproepen waardoor de wachttijd op een antwoord helaas kan oplopen. Heb je vragen over het reserveren van je bezoek, je tickets of abonnementen of de coronamaatregelen? Je vindt een antwoord op al deze vragen in onze veel gestelde vragenBekijk ze hier.

Adres
Onderwerp
Park

Je kan je vraag ook telefonisch stellen via +32 (0) 58 42 02 02. Door de grote hoeveelheid vragen kan de wachttijd oplopen en vind je wellicht sneller een antwoord op je vraag tussen de veelgestelde vragen.